διαφημιστείτε στο oraiokastro-city.gr

κατηγορίες του oraiokastro-city.gr

5/02/2014

Ο Βασίλης Μόσχος Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Ωραιοκάστρου στη Δημοτική Ενότητα Μυγδονίας με τη Δύναμη Δημιουργίας - Νέα Πρόταση

Ωραιόκαστρο 1 Μαΐου 2014

Δελτίο Τύπου

Ο Βασίλης Μόσχος Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Ωραιοκάστρου                                                           στη Δημοτική Ενότητα Μυγδονίας με τη                                                                                       Δύναμη Δημιουργίας - Νέα Πρόταση

Κυρίες και Κύριοι, Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά!

Ο Δήμος μας, αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα τα οποία τα γνωρίζουμε και τα βιώνουμε καθημερινά. Η αποχή και η απλή παρακολούθηση των προβλημάτων δεν αποτελεί λύση αλλά συμβάλλει στην συσσώρευση και στην χειροτέρευση της κατάστασης.
Για αυτό πιστεύω πως δεν αρκεί μόνο να επικεντρώνουμε την προσοχή μας στα προβλήματα της κρίσης και της ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας, αλλά επιβάλλεται η συμμετοχή και η ενασχόληση μας με τα κοινά, κάτι που μας αφορά άμεσα διότι πρόκειται για τον τόπο μας, πρόκειται για το μέλλον μας και το μέλλον των παιδιών μας.
Για τον παραπάνω λόγο και μετά από παρότρυνση φίλων και συμπολιτών μου, αποφάσισα να στηρίξω την προσπάθεια του υποψηφίου Δημάρχου Ωραιοκάστρου, Γιώργου Παπακωνσταντίνου και να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις, τις γνώσεις και την εμπειρία μου στην επίλυση των καθημερινών προβλημάτων του Δήμου μας, αλλά και γιατί ο Γιώργος είναι πολύ έμπειρος και θα είναι πάρα πολύ δυναμικός και διεκδικητικός Δήμαρχος, κοντά στους δημότες και τα προβλήματα τους.

Σας ευχαριστώ

Βασίλης Μόσχος                                                                                                                                                               Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Ωραιοκάστρου                                                                                                                Δημοτική Ενότητα Μυγδονίας

Σύντομο Βιογραφικό του Βασίλη Μόσχου

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Θεσσαλονίκη. Έχω την καταγωγή μου από το Μελισσοχώρι και κατοικώ μόνιμα στον Δρυμό. Είμαι παντρεμένος με την Θεοδώρα Ρωφαλίκου του Λεάνδρου και έχουμε δυο παιδιά.
Είμαι Διπλωματούχος Χημικός Μηχανικός της πολυτεχνικής σχολής του Α.Π.Θ.
Εργάστηκα δέκα χρόνια στην βιομηχανία ως ανώτατο στέλεχος επιχειρήσεων βαφείων φινιριστηρίων του κλάδου της κλωστοϋφαντουργίας. Από το 2004 συνεργάζομαι με την εταιρεία μελετών Σαμαράς & Συνεργάτες Σύμβουλοι Μηχανικοί, ως σύμβουλος επιχειρήσεων και ως μελετητής έργων της ειδικότητας μου.