διαφημιστείτε στο oraiokastro-city.gr

κατηγορίες του oraiokastro-city.gr

4/29/2014

Ο Δημήτρης Μαπίτσιος Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την Δύναμη Δημιουργίας – Νέα Πρόταση

Ωραιόκαστρο 29 Απριλίου 2014

Δελτίο Τύπου

Ο Δημήτρης  Μαπίτσιος  Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την                                      Δύναμη Δημιουργίας – Νέα Πρόταση

Φίλες και Φίλοι, Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά!
Είμαι 52 ετών και αποφάσισα, με αρχή τις δημοτικές εκλογές της 18ης Μαΐου του 2014, να προσφέρω περισσότερο ενεργά και ουσιαστικά στα κοινά του τόπου και στους κατοίκους του, που οι γονείς μου με έμαθαν να αγαπώ και εγώ επέλεξα να ζω.
Για αυτόν το λόγο δραστηριοποιούμαι με τον νέο δυναμικό αλλά και έμπειρο φίλο μου Γιώργο Παπακωνσταντίνου, Υποψήφιο Δήμαρχο Ωραιοκάστρου, και σας διαβεβαιώνω ότι θα προσπαθήσω με δημιουργική διάθεση, εργατικότητα και με όλες μου τις δυνάμεις να είμαι αντάξιος της εμπιστοσύνης σας.
…Γιατί κάποια μέρα κοιτάζοντας πίσω, τα χρόνια που αγωνίστηκες θα σου φαίνονται τα πιο ωραία…             ( Sigmund Freud )

Σας ευχαριστώ,
Δημήτρης Μαπίτσιος                                                                                                                                            Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Ωραιοκάστρου                                                                                                   Δύναμη Δημιουργίας-Νέα Πρόταση

Σύντομο Βιογραφικό του Δημήτρη Μαπίτσιου

Γεννήθηκα στην Νεοχωρούδα και ενηλικιώθηκα στα χωριά του Δήμου μας, αφού ο πατέρας μου (Αλέξανδρος Μαπίτσιος) είναι από τον Δρυμό και η μητέρα μου (Όλγα Βασιλείου) από την Νεοχωρούδα. Είμαι 52 χρονών, παντρεμένος με την Μαρία Μωησιάδου και έχουμε 2 γιους, τον Αλέξανδρο 12 ετών και τον Χριστόφορο 8 ετών και ζούμε στο Ωραιόκαστρο.
Είμαι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Lincoln, Missouri των Ηνωμένων Πολιτειών, με ειδικότητα στο Marketing και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Η επαγγελματική μου εμπειρία - σταδιοδρομία είναι 30 ετής, ως στέλεχος επιχειρήσεων σε τομείς πωλήσεων, marketing και διοίκηση.
Σήμερα είμαι διευθύνων Σύμβουλος δύο εταιριών μεγάλου Ελληνικού πολυεθνικού ομίλου επιχειρήσεων.
Επίσης δραστηριοποιούμαι ως εισηγητής στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων.
Είμαι μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Marketing της Ελληνικής εταιρίας διοίκησης επιχειρήσεων και του Δικτύου Ανωτάτων Στελεχών.