διαφημιστείτε στο oraiokastro-city.gr

κατηγορίες του oraiokastro-city.gr

3/26/2014

ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΕΦΗ



































ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΕΦΗ

Κατάγομαι από την επαρχία Λαγκαδά και κατοικώ στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης.
Έχω 2 παιδιά,το Δημήτρη Καπαγιαννίδη,φοιτητή στο Πολυτεχνείο και τη Μυρτώ μαθήτρια Λυκείου.
Πτυχιούχος του ΤΕΙ Νοσηλευτικής,με ψυχιατρική ειδικότητα και τελειόφοιτος ΠΕ Ψυχολογίας.
Διετέλεσα πρωταγωνίστρια και μόνο αιρετή,σε δράσεις συνδικαλιστικές,κομματικές και κοινωνικές.
Το 2006 , ήμουν για πρώτη φορά υποψήφια , με τον Π.Ψωμιάδη , όπου εκλέχθηκα στις 4 πρώτες θέσεις του ψηφοδελτίου .
Από την πρώτη στιγμή , επέλεξα να υπηρετήσω ως Αντινομάρχης , την Κοινωνική Πρόνοια μέχρι και σήμερα . Εδώ και ενάμιση χρόνο προστέθηκε στα καθήκοντά μου και η αρμοδιότητα της Υγείας.
Ήταν επιλογή μου, να υπηρετώ και να προσφέρω στις ευπαθείς ομάδες πληθυσμού απολαμβάνοντας την τεράστια ανταπόκριση , αποδοχή και αγάπη του κόσμου .
Μέσα από όλες τις δράσεις μου, θα τονίσω ότι ήμουν η πρώτη, που με τόλμη κατήγγειλα το 2007 στον Εισαγγελέα, "τα μαϊμού επιδόματα¨"...Οι κυβερνώντες , άσχετα από τις έγγραφες καταγγελίες μας , πήραν μέτρα πολύ αργότερα!!!
Με σεβασμό , ειλικρίνεια , αξιοπρέπεια αλλά και τόλμη , γιατί είμαι μια από σας και δε σας απογοήτευσα , πιστεύω ότι θα μου δώσετε την ευκαιρία και για άλλη μια φορά θα με έχετε δίπλα σας...για να συνεχίσουμε ο,τι αρχίσαμε...