διαφημιστείτε στο oraiokastro-city.gr

κατηγορίες του oraiokastro-city.gr

6/26/2013

ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ !!! ΧθΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ .

  Μαθητές που έκαναν περήφανους τους δικούς τους ανθρώπους και την τοπική κοινωνία του Ωραιοκάστρου . Παρόλο που οι βαθμολογίες _ κατά γενική ομολογία _ ήταν χαμηλές , φωτεινά παραδείγματα αποτελούν οι παρακάτω
μαθητές του φροντιστηρίου<< ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ >>  στο Ωραιόκαστρο .

     ΚΩΤΤΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ .
  Πέρασε στην νομική Θεσσαλονίκης με 18621 μόρια . Ο κύριος Κώττης μας είπε τα εξής .
   << Από μικρός το όνειρο μου ήταν η νομική και ειδικά στο τμήμα , ψυχολογία εγκλήματος.
    όταν τελειώσω με το καλό την σχολή , σίγουρα θα σκεφτώ και το μεταπτυχιακό . Αφιέρωσα πολλές ώρες στο διάβασμα και βλέπω σιγά σιγά το όνειρο μου να γίνετε πραγματικότητα . Βέβαια όλα αυτά είναι μελλοντικά , μετά από έναν δύσκολο χειμώνα χρειάζομαι διακοπές .>>
   Το χόμπι του κυρίου Κώττη είναι το γράψιμο και έχει ξεκινήσει να γράφει το πρώτο του βιβλίο.
  

      
         ΓΙΑΝΝΟΥΣΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ .
   Πέρασε στο οικονομικό Μακεδονίας με 17200 μόρια .Ο αθλητής Κύριος Γιαννούσης , << μπασκεμπολίστας του Κεραυνού Ωραιοκάστρου >> , μας επιβεβαιώνει
το αρχαίο ρητό ( ΝΟΥΣ ΥΓΙΗΣ ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΕΙ ) . Μας δήλωσε τα εξής . <<  Η προσπάθεια μου ήταν μεγάλη γιατί έπρεπε να συνδιάσω διάβασμα και αθλητισμό μαζί . Ήθελα να περάσω στην Θεσσαλονίκη και τα κατάφερα , ευχαριστώ τους γονείς μου για την αμέριστη συμπαράσταση και στήριξη που μου παρείχαν. Είχα μέθοδο και πείσμα στο διάβασμα που τα διδάχτηκα από το φροντιστήριο μου.Ναι σίγουρα θα το ψάξω για μεταπτυχιακό , είναι πολύ νωρίς βέβαια, προηγούνται τα χρόνια φοίτησης μου.>>

  




       ΚΑΜΠΑΚΗ ΣΙΛΙΑΝΑ .
    Η κυρία  Καμπάκη  συγκέντρωσε 17519 μόρια, έχει περάσει στο πανεπιστήμιο του Ρεθύμνου στο τμήμα της ψυχολογίας  . Έκανε πολλά χρόνια μπαλέτο και σύγχρονο χορό . Αφιέρωσε πολλές ώρες στο διάβασμα και με το πείσμα που την διακρίνει κατάφερε το όνειρο της να το κάνει πραγματικότητα . Μας είπε τα εξής. << Δούλεψα σκληρά όλο τον χειμώνα για να περάσω στη σχολή που θέλω . Είναι λίγο μακριά το Ρέθυμνο αλλά θα πάω να συνεχίσω αυτό που άρχισα . Οι κόποι της οικογένειας και οι δικοί μου δεν θέλω να πάνε χαμένοι . Προς το παρόν χρειάζομαι ξεκούραση και διακοπές .>>

    


     ΠΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ  ΙΓΝΑΤΙΟΣ .
  Ο κύριος πιστόπουλος πέρασε   στον τομέα μοριακής βιολογίας και γενετικής με 16700 μόρια. Είναι αθλητής πολεμικών τεχνών σε σχολή του Ωραιοκάστρου και έχει ξεκινήσει πυγμαχία στον ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ Σταυρούπολης . Εκτός από αυτά το χόμπι του είναι το τρέξιμο . Μας είπε. << Ναι ήταν ένας δύσκολος χειμώνας , είμαι ευχαριστημένος με τα αποτελέσματα γιατί η σχολή μου έχει πολλές δυνατότητες επαγγελματικής αποκατάστασης για το μέλλον μου. Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα , το όνειρο  και ο στόχος μου είναι το πτυχίο, μετά μεταπτυχιακό και γιατί όχι  το δικό μου εργαστήριο . Φυσικά ο αθλητισμός δεν θα φύγει στιγμή από την ζωή μου . 






ΚΥΡΙΑΖΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
  Ο κύριος Κυριαζίδης συγκέντρωσε 18667 μόρια και περνάει Ηλεκτρολόγος μηχανικών στο Πολυτεχνείο Θεσσαλονίκης .Το πάθος του είναι η κιθάρα ,η μουσική και τα τραγούδι . Μας δήλωσε τα εξής . << Πέρασα εκεί που ήθελα είμαι πολύ ευχαριστημένος , θα συνεχίσω με το ίδιο πάθος και πείσμα την σχολή . Ο επόμενος στόχος μου είναι το πτυχίο στον σωστό χρόνο . Αισθάνομαι ότι έχω πολλά να προσφέρω και στην επιστήμη που θα διδαχτώ αλλά και στην μουσική. >>

   


    
     ΚΟΧΡΑ ΙΩΑΝΝΑ .
   Η κυρία Κόχρα συγκέντρωσε 17425 μόρια και πέρασε , ( οργάνωση διοίκηση ), στην Θεσσαλονίκη . Έκανε 8 χρόνια κλασσικό και σύγχρονο χορό . Είναι ένας χαρούμενος άνθρωπος που διακρίνετε για το χιούμορ και την Ευστροφία της . Μας είπε τα εξής. << Είμαι χαρούμενη που πέρασα στην πόλη μου . Ναι διάβασα πολλές ώρες ,  την χρονιά που πέρασε στερήθηκα πολλά από την προσωπική μου ζωή . Τώρα όμως θα πάρω της φίλες μου και θα πάω στην Σκιάθο για πρώτη φορά . Είχα μεγάλη ψυχολογική στήριξη απο το σπίτι μου τους ευχαριστώ όλους . >>

  



ΠΟΥΛΙΟΥ ΔΑΝΑΗ
Η κυρία Πούλιου συγκέντρωσε 15792 μόρια και πέρασε οικονομικό στο Αριστοτέλειο . Η καταγωγή της είναι από την Φλώρινα και είναι κάτοικος Σταυρούπολης . Στην επαφή που είχαμε μαζί της μας είπε .<< Αυτός ο χειμώνας ήταν μόνο διάβασμα ,δεν μπορούσα να κάνω τίποτα άλλο . Είμαι ευχαριστημένη γιατί πέρασα εκεί που ήθελα , και το κυριότερο στην πόλη μου . Τώρα έχω ένα ολόκληρο καλοκαίρι να ξεκουραστώ και να σκεφτώ την συνέχεια . Θα πάω  σε κάμπινκ  με παρέα στην Χαλκιδική . Καλές διακοπές σε όλους .>>




Το φροντιστήριο << ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ >> Έχει ανακοινώσει και άλλα ονόματα με υψηλές βαθμολογίες . 

ΚΥΡΙΑΖΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ     18700   Θετική
  ΚΩΤΤΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ  18621  Θεωρητική                                                                                                                         
ΗΛΙΑΔΟΥ ΕΥΗ                   18497   Θεωρητική 
ΠΕΙΣΤΙΚΟΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ  17825  Θεωρητική 
ΖΙΓΚΟΛΗ ΣΤΕΛΛΑ                       17726  Θεωρητική
ΚΑΜΠΑΚΗ ΣΙΛΙΑΝΑ                   17500  Θεωρητική
ΚΟΧΡΑ ΙΩΑΝΝΑ                         17425  Τεχνολογική
ΓΙΑΧΑΝΑΤΖΗΣ ΦΑΙΔΩΝ           17330  Τεχνολογική
ΣΙΟΥΓΓΑΡΗ ΚΕΛΛΥ           17302  Θεωρητική
ΓΙΑΝΝΟΥΣΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ 17200  Τεχνολογική
ΑΝΑΣΟΝΤΖΗΣ ΚΙΜΩΝ  16914  Θετική
ΠΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ  16713  Θετική .