διαφημιστείτε στο oraiokastro-city.gr

κατηγορίες του oraiokastro-city.gr

3/16/2019

ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ : ΑΣΤΕΡΙΟΥ ΜΠΑΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΚΑΡΛΑΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗ ! ΑΝΑΣΑ !



























 Χημικός μηχανικός  
Στηρίζω  με την υποψηφιότητά μου ως
δημοτικός Σύμβουλος τον Παντελή Σκαρλάτο
γιατί  έχει στόχο να αλλάξει τον Δήμο μας
και να τον καταστήσει έναν σύγχρονο
αναβαθμισμένο δήμο, που θα καλύπτει
τις ανάγκες των δημοτών βελτιώνοντας
την καθημερινότητα τους σε όλους τους τομείς.
Είναι τεχνοκράτης, ρεαλιστής, ικανός,
αποτελεσματικός, άμεσος και δημοκρατικός.
Η ομάδα της «αν.α.σ.α.» απαρτίζεται από ικανά
στελέχη της τοπικής κοινωνίας, που έχουν  
ειλικρινή διάθεση να εργαστούν για το κοινό καλό.
Είμαι γεννημένος στο Ωραιόκαστρο  και μόνιμος

κάτοικος και διαπιστώνω ότι προβλήματα που
ταλανίζουν επί δεκαετίες τον δήμο μας παραμένουν
άλυτα είτε από αδιαφορία είτε από
ανικανότητα και αναπολεσματικότητα των
μέχρι τώρα δημοτικών αρχόντων.  
Είναι καιρός πια να δοθούν λύσεις
στα προβλήματα του δήμου όπως  καθαριότητα,
αδέσποτα, συγκοινωνίες, έλλειψη επαρκών αθλητικών
και πολιτιστικών χώρων, μη αξιοποίηση
της φυσικής ομορφιάς του δήμου μας, κλπ .

  • Από το 2005 ασχολούμαι ενεργά
  • με τον αθλητικό Σύλλογο Δ.Α.Σ. Ωραιοκάστρου,
  • από τη θέση  είτε του προέδρου είτε
  • του γενικού γραμματέα. Η ανιδιοτελής
  • προσφορά τόσο η δική μου όσο και των
  • συνεργατών μου οδήγησε το Σύλλογο  
  • σε αδιαμφισβήτητη ανοδική πορεία και επιτυχίες.
  • Είμαι παντρεμένος και έχω δυο παιδιά.
  • Σπούδασα Χημικός Μηχανικός
  • στο Πολυτεχνείο του Μιλάνου .
  • Γνωρίζω Ιταλικά και Αγγλικά.
  • Έχω παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων
  • με θέματα δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ.  
  • Έχω εργαστεί στον ιδιωτικό τομέα
  • με αντικείμενο την παραγωγή και εφαρμογή
  • μονωτικών και στεγνωτικών υλικών.
  • Από το 2003 μέχρι σήμερα εργάζομαι
  • σε γνωστή εταιρεία παραγωγής ειδικών πλακιδίων.