Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία,
που χρήζουν επιβεβαίωσης, 550.000
περίπου χρήστες έχουν ενταχθεί στο Κοινωνικό Τιμολόγιο της ΔΕΗ.
Στόχος του Υπουργείου Εργασίας
και Κοινωνικής Αλληλεγγύης σε συνεργασία με το Υπουργείο Παραγωγικής
Ανασυγκρότησης και τους αρμόδιους φορείς και στο πλαίσιο του προγράμματος
Αντιμετώπιση της Ανθρωπιστικής Κρίσης, είναι η διασφάλιση της πρόσβασης στο
ρεύμα όλων των κατοίκων όπως άλλωστε ορίζουν και οι οδηγίες της ΕΕ.
Στο πλαίσιο αυτό, προβλέπουμε την
παροχή δωρεάν ρεύματος έως 300 κιλοβατόρες το μήνα για τις οικονομικά
ασθενέστερες 300.000 οικογένειες.
Παράλληλα, πρέπει να αντιμετωπιστούν θέματα που συνδέονται :
Α) με την επανασύνδεση του ρεύματος όπου
υπάρχει διακοπή
λόγω αδυναμίας πληρωμής και όχι λόγω εθελούσιας διακοπής (σε μη κύριες
κατοικίες λόγω ΕΝΦΙΑ)
Β) τη ρύθμιση οφειλών των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων
δημιουργώντας πρόβλημα στην ομαλή διαβίωση των νοικοκυριών και τη βιωσιμότητα
των επιχειρήσεων αλλά και την ίδια τη ΔΕΗ δεδομένου ότι η Εταιρεία αδυνατεί να
εισπράξει τις συγκεκριμένες οφειλές.
Αιτούμαστε:
·
Την άμεση επανασύνδεση του ρεύματος για τις
κύριες κατοικίες με προτεραιότητα τις οικογένειες με παιδιά (Δύναται να υπολογισθεί ο αριθμός?)
·
Τη διεύρυνση του κοινωνικού τιμολογίου ώστε
περίπου 300.000 νοικοκυριά να έχουν 300
κιλοβατόρες δωρεάν κάθε μήνα. Τα
νοικοκυριά αυτά είναι τα οικονομικά ασθενέστερα (πχ με εισόδημα έως 6.000 ευρώ
για τετραμελή οικογένεια) και με προτεραιότητα τα νοικοκυριά τα οποία βιώνουν
σήμερα χωρίς ρεύμα. (Δύναται να
υπολογισθεί ο αριθμός από τη ΔΕΗ.
·
Διαμόρφωση πλαισίου για τη ρύθμιση των
οφειλών με ευνοϊκούς όρους για τους χρήστες (νοικοκυριά και επιχειρήσεις) ώστε
να καταστεί δυνατή η αποπληρωμή τους.






