
Η βαθιά ύφεση έχει στρέψει όλο και περισσότερο κόσμο σε
προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ειδικά μετά το 2011 τα
προϊόντα private label και συγκεκριμένα τα
ζυμαρικά έχουν παρατηρήσει μία αύξηση στις πωλήσεις που ξεπερνάει το 15 % σε σχέση με την κατανάλωση του 2010.
Πολλές εταιρείες βάζουν στα ράφια τέτοια προϊόντα μιας και δεν υστερούν σε τίποτα από θέμα ποιότητας σε σχέση με τα μέγκλα brand. Η εδραίωση τους στην αγορά πρέπει να θεωρείτε δεδομένη μιας και ο συσχετισμός value for money για τον καταναλωτή είναι πολύ καλός και προς το συμφέρον του.
Ο φόβος της φθοράς μίας αλυσίδας ή ενός καταστήματος έχει ξεπεραστεί βλέποντας όλο και περισσότερα super market να τοποθετούν τέτοια προϊόντα στα ράφια τους αλλά και να αυξάνουν την ποικιλία των προϊόντων του και σε άλλους τομής.
Mία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο η
Global Synergy διαθέτει τεράστια ποικιλία από
προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας όπως (
μπισκότα,
αλμυρά snak,
είδη κατάψυξης και πολλά άλλα...) Ικανά να εξοπλίσουν πλήρως ένα mini market δημιουργώντας τα δικά του προϊόντα.
Τα οικονομικά οφέλη του καταναλωτή από τέτοια προϊόντα είναι μεγάλα μιας και δεν υπάρχουν τα έξοδα διαφήμισης που ως γνωστών είναι αυτά που ανεβάζουν την τιμή. Η ανάγκη του καταναλωτή σήμερα δεν είναι να αγοράσει το επώνυμό αλλά το οικονομικότερο χωρίς να θυσιάσει την ποιότητα και την υγεία του κάτι το οποίο εξασφαλίζετε πλήρως από τα
προϊόντα ιδιωτική ετικέτας μιας και διαθέτουν όλες τις απαιτούμενες πιστοποιήσεις και για την πώληση τους στο εξωτερικού.