διαφημιστείτε στο oraiokastro-city.gr

κατηγορίες του oraiokastro-city.gr

7/28/2014

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΘΕΡΙΝΗΣ ΕΚΠΤΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ (20 ΙΟΥΛΙΟΥ 2014)



ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 20 ΙΟΥΛΙΟΥ 2014

Απογοητευτική ήταν η καταναλωτική κίνηση, για όσες εμπορικές επιχειρήσεις λειτούργησαν την Κυριακή 20 Ιουλίου 2014, πρώτη Κυριακή της θερινής εκπτωτικής περιόδου.

Το αποτέλεσμα αυτό προέκυψε από την  τηλεφωνική έρευνα  που διεξήγαγε ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης σε δείγμα 110 εμπορικών επιχειρήσεων της πόλης μας.

Η έρευνα έγινε σε εμπορικές επιχειρήσεις του Κέντρου, της Δυτικής και της Ανατολικής Θεσσαλονίκης και εκτός των αποτελεσμάτων επί του συνόλου των επιχειρήσεων, υπάρχει, παράλληλα, ανάλυση αποτελεσμάτων ξεχωριστά για κάθε μία από τις παραπάνω περιοχές.

Επίσης, για το Ιστορικό Κέντρο της πόλης μας έχει γίνει πρόβλεψη ειδικότερης ανάλυσης αποτελεσμάτων, με βάση τις   κάτωθι περιοχές:

1.      ΕΓΝΑΤΙΑ – ΙΩΝ.ΔΡΑΓΟΥΜΗ – ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ – ΣΥΓΓΡΟΥ (και γύρω δρόμοι)
2.      ΤΣΙΜΙΣΚΗ-ΑΓ.ΣΟΦΙΑΣ-ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ-ΠΡΟΞ.ΚΟΡΟΜΗΛΑ (και γύρω δρόμοι)
3.      ΕΡΜΟΥ – ΒΑΣ.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ – ΔΗΜ.ΓΟΥΝΑΡΗ – Γ.ΣΤΑΥΡΟΥ-ΑΓ.ΘΕΟΔΩΡΑΣ (και γύρω δρόμοι)

Επί του συνόλου των ερωτηθέντων και σε σχετική ερώτηση, το 57% των εμπορικών καταστημάτων δεν άνοιξαν την Κυριακή 20 Ιουλίου.

Τα παραπάνω στοιχεία  διαφοροποιούνται μεταξύ Ιστορικού Κέντρου και Ανατολικής-Δυτικής Θεσσαλονίκης:
Στο Ιστορικό Κέντρο το 50% των εμπορικών καταστημάτων δεν λειτούργησαν την Κυριακή 20 Ιουλίου 2014
Στην Ανατολική Θεσσαλονίκη το 90%  των ερωτηθέντων δεν λειτούργησαν την Κυριακή 20 Ιουλίου 2014
Στη Δυτική Θεσσαλονίκη το 90% των επιχειρήσεων δεν λειτούργησαν την Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

Στην ερώτηση «πώς κυμάνθηκε  ο τζίρος σε σύγκριση με τις τρεις Κυριακές των προηγούμενων εκπτωτικών περιόδων» το 94%των επιχειρήσεων οι οποίες άνοιξαν την Κυριακή 20 Ιουλίου,  απάντησαν ότι ήταν μικρότερος.

Σε σχετική ερώτηση αναφορικά με «ποια Κυριακή, εκπτωτικής περιόδου υπήρξε καλύτερη καταναλωτική κίνηση» το 26% του   συνόλου των ερωτηθέντων απάντησαν ότι δούλεψαν καλύτερα την Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013, το 28% απάντησε ότι δούλεψαν καλύτερα την Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014, το 4% επέλεξε την Κυριακή 4 Μαΐου 2014 και ΚΑΝΕΙΣ δεν είχε καλύτερη κίνηση την Κυριακή 20 Ιουλίου 2014.

Ταυτόχρονα το 75% επί του συνόλου των ερωτηθέντων βαθμολόγησε ως καθόλου αποτελεσματικό το μέτρο λειτουργίας των καταστημάτων τις Κυριακές, αναφορικά με την
αύξηση του τζίρου των επιχειρήσεων και μόνον το 3% κρίνει το μέτρο ανοίγματος των καταστημάτων τις Κυριακές ως πολύ αποτελεσματικό.

Επίσης, το 63% επί του συνόλου των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι το «άνοιγμα των Κυριακών έχει επιβαρύνει σημαντικά το λειτουργικό κόστος του καταστήματος».

Τέλος, σε σχετική ερώτηση «εάν έχει πραγματοποιηθεί πρόσληψη επιπλέον υπαλλήλου για τις Κυριακές», μόνον το 1% των ερωτηθέντων απάντησε ότι έχει προβεί σε επιπλέον πρόσληψη υπαλλήλων για τις Κυριακές, στοιχείο που καταδεικνύει ολότελα αβάσιμο το επιχείρημα ότι θα αυξηθούν οι θέσεις εργασίας!!!  Δυστυχώς, φοβόμαστε ότι θα χαθούν θέσεις εργασίας.

Όλα τα παραπάνω αποτελέσματα επιβεβαιώνουν, τη θέση του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης να προτείνει τη μη λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων τις Κυριακές κατά τη θερινή περίοδο  έως και 31 Αυγούστου. Η απόφαση αυτή στηρίχθηκε αφενός στη δημοσκόπηση της Αγοράς και αφετέρου σε στατιστικά στοιχεία αντίστοιχων προηγούμενων Κυριακών που ήταν ανοιχτή η «Αγορά» και τα οποία έδειξαν ότι τα αναμενόμενα αποτελέσματα καταναλωτικής κίνησης δεν επιτεύχθηκαν.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης εμμένει στην πάγια θέση του ότι η «Αγορά της Θεσσαλονίκης» έχει τη δυνατότητα να κρίνει την αναγκαιότητα λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων τις Κυριακές, καθώς και ποιες Κυριακές θα ανοίξουν οι εμπορικές επιχειρήσεις της πόλης μας.

Ως εκ τούτου, ΖΗΤΟΥΜΕ από τους συναδέλφους Εμπόρους να τηρήσουν την απόφαση που έλαβε η «Αγορά» της πόλης μας και συγκεκριμένα να μην ανοίξουν ΚΑΜΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ έως τις 31 Αυγούστου, τιμώντας την «απόφασή τους» και δίνοντας ένα ηχηρό μήνυμα στην Πολιτεία ότι «δεν μπορούν να αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς».

Θέτουμε υπόψη σας, τα αναλυτικά αποτελέσματα της έρευνας.


ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ                                                     22/7/2014     


  ΕΡΕΥΝΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ                                                                      ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΘΕΡΙΝΩΝ ΕΚΤΠΩΣΕΩΝ 2014
Δείγμα: 110 εμπορικές επιχειρήσεις
ΠΕΡΙΟΧΗ
ΚΕΝΤΡΟ   90
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 10
ΔΥΤΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 10

ΕΙΔΟΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ
ΕΙΔΗ ΕΝΔΥΣΗΣ - ΥΠΟΔΗΣΗΣ                                                                                                       53
ΥΦΑΣΜΑΤΑ - ΕΙΔΗ ΝΕΩΤΕΡΙΣΜΩΝ                                                                                               3
ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ-ΜΠΙΖΟΥ-ΕΙΔΗ ΔΩΡΩΝ-ΟΠΤΙΚΑ                                                                                 20
ΥΑΛΙΚΑ - ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΕΙΔΗ - ΕΠΙΠΛΑ                                                                                           7
ΛΟΙΠΑ                                                                                                                                         27

1 Ανοίξατε την Κυριακή 20 Ιουλίου 2014;
ΝΑΙ                                                                                                                                               43,0%
ΌΧΙ                                                                                                                                               57,0%
2 Πώς κυμάνθηκε ο τζίρος της επιχείρησής σας σε σύγκριση με τις τρεις πρώτες Κυριακές των προηγούμενων εκπτωτικών περιόδων, στις 3 Νοεμβρίου 2013, στις 19 Ιανουαρίου 2014 και στις 4 Μαίου 2014
ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ 94,0%
ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ 0,0%
ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ 6,0%
3 Ποια Κυριακή , εκπτωτικής περιόδου, ήταν καλύτερη η κίνηση στο κατάστημά σας
ΣΤΙΣ 3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013 26,0%
ΣΤΙΣ 19 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2014 28,0%
ΣΤΙΣ 20 ΙΟΥΛΙΟΥ 2014 0,0%
ΣΤΙΣ 4 ΜΑΙΟΥ 2014 4,0%
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ                                                                                                           42,0%
4 Σε ένα γενικό επίπεδο, πόσο αποτελεσματικό με βάση την εμπειρία σας, κρίνετε το μέτρο για το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές, αναφορικά με την αύξηση του τζίρου των καταστημάτων.  Βαθμολογήστε την αποτελεσματικότητα του μέτρου στην κλίμακα από 1 έως 5, όπου το 1 σημαίνει καθόλου αποτελεσματικό και το 5 πολύ αποτελεσματικό.
καθόλου αποτελεσματικό 75,0%
13,0%
8,0%
1,0%
πολύ αποτελεσματικό 3,0%
5 Το άνοιγμα των Κυριακών έχει επιβαρύνει σημαντικά το λειτουργικό κόστος του καταστήματός σας;
ΝΑΙ 63,0%
ΌΧΙ 27,0%
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ                                                                                                           10,0%
6 Έχετε πραγματοποιήσει πρόσληψη επιπλέον υπαλλήλου για τις Κυριακές;
ΝΑΙ 1,0%
ΌΧΙ 88,0%
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ                                                                                                           11,0%

ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ