διαφημιστείτε στο oraiokastro-city.gr

κατηγορίες του oraiokastro-city.gr

4/29/2014

Ωραιόκαστρο 29 Απριλίου 2014


Δελτίο Τύπου

Η Σοφία Παναγιωτίδου Υποψήφια Τοπική Σύμβουλος Μεσαίου με την Δύναμη Δημιουργίας – Νέα Πρόταση

Συμπολίτισσες και Συμπολίτες , Χριστός Ανέστη!
Μπορεί  μέχρι τώρα να μην ασχολούμουν με την ενεργό πολιτική. Πρέπει όμως εγώ να μπορώ πλέον να καθορίζω το μέλλον μου. Ενώνω τις γνώσεις, την πείρα και τις δυνάμεις μου για να προσφέρω ακόμη περισσότερα στην ανάκαμψη της τοπικής οικονομίας και την αποκατάσταση των αδικιών στους συμπολίτες μου. Συμπορεύομαι με τον Γιώργο Παπακωνσταντίνου και μαζί με όλους του άλλους συνυποψήφιούς μου στην Δύναμη Δημιουργίας – Νέα Πρόταση στην διεκδίκηση της Δημαρχίας Ωραιοκάστρου. Όλοι μαζί μπορούμε πολύ καλύτερα!

Σας ευχαριστώ                                                                                                                                                            Σοφία Παναγιωτίδου                                                                                                                                                          Υποψήφια Τοπική Σύμβουλος Μεσαίου

Σύντομο Βιογραφικό της Σοφίας Παναγιωτίδου

Γεννήθηκε στις 8/1/1958 και ζει στο Πετρωτό τα τελευταία 15 χρόνια.
Είναι μητέρα 2 παιδιών 35 και 15 ετών.
Διατηρούσε βιοτεχνία ενδυμάτων στο Πετρωτό και τώρα εργάζεται ως υπάλληλος σε βρεφονηπιακό σταθμό.
Ασχολείται ενεργά με τα θέματα του χωριού.