διαφημιστείτε στο oraiokastro-city.gr

κατηγορίες του oraiokastro-city.gr

11/18/2014

.ΝΕΟ ΑΙΜΑ ΣΤΟ ΔΑΣ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ !!!


Την Κυριακή το ΔΑΣΩ χρησιμοποίησε στο παιχνίδι βόλεϊ 2 νέα κορίτσια . Δύο νέα ταλέντα που πιστεύουμε ότι θα αφήσουν εποχή στο γυναικείο βόλεϊ . Εμείς θα συνεχίσουμε να κάνουμε το προφίλ των παικτριών που αγωνίζονται στην μεγαλύτερη ομάδα βόλεϊ στο Ωραιόκαστρο .
Πρόκειται για τις παίκτριες  ΓΩΤΗ ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ .


ΓΩΤΗ ΔΙΟΝΥΣΙΑ .

Η ΓΩΤΗ ΔΙΟΝΥΣΙΑ το
( ζαρκαδάκι ) της ομάδος έκανε το ντεμπούτο στην γυναικεία ομάδα για πρώτη φορά την Κυριακή . Αγωνιζόταν μέχρι προχτές στις κορασίδες και ο προπονητής όταν την χρειάστηκε
ήταν έτοιμη να αγωνιστεί με τον χαρακτήρα έμπειρης παίκτριας . Παίζει στην θέση πασαδόρος και είναι μόλις 14 χρ . Είναι μαθήτρια τις 1ης Λυκείου με πολύ καλές επιδόσεις στο σχολείο . Σε μια μικρή συζήτηση που είχαμε μας είπε τα εξής ( Δεν τα παρατάω εύκολα , είμαι πεισματάρα και ξέρω ότι θα πετύχω τους στόχους μου . Νομίζω ότι ο αθλητικός χώρος είναι  μια νέα οικογένεια ,οι μεγάλες παίκτριες μου συμπεριφέρθηκαν με τον καλλίτερο τρόπο . Αυτό που αισθάνομαι είναι καταπληκτικό .) Σε ερώτηση μας πως τα καταφέρνει με το σχολείο και αν έχει άλλες ασχολίες μας είπε . ( Δεν θα προλάβαινα να κάνω κάτι άλλο , δεν έχω ανάγκη να ασχοληθώ με κάτι άλλο Αν έχω τύχη το όνειρο μου είναι να ασχοληθώ επαγγελματικά . Θέλω να δοκιμάσω τα όρια μου ) . !!!!






ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

Η ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είναι σφυρηλατημένη με πάθος , δύναμη και ατσάλινα νεύρα . Ήρθε Πέρσι στο ΔΑΣΩ από τον Μυγδονιακό . Είναι 15χρ και παει 1η Λυκείου έκανε το ντεμπούτο τις την Κυριακή . Είναι καλή μαθήτρια στο σχολείο και έρχεται στις προπονήσεις με το λεωφορείο από το Μελλισοχώρι . Έχει τελειώσει Αγγλικά και προσπαθεί να τα προλάβει , όλα . Σε μια μικρή κουβέντα που είχαμε μας είπε ( Βρήκα στο ΔΑΣΩ πολύ καλό και φιλικό κλίμα . Έχουμε μια πρωτόγνωρη προστασία και βοήθεια από τις μεγάλες παίκτριες μας . Νοιώθω πολύ άνετα και θέλω να δίνω τον καλλίτερο μου εαυτό στους αγώνες .  ) Συνεχίζοντας μας είπε ( Θέλω να παίξω με το ΔΑΣΩ σε μεγαλύτερη κατηγορία και αν μπορώ στην εθνική , βασικά όσο ποιο ψηλά γίνεται . Το όνειρο μου είναι να τα ΤΕΦΑ ή Δημοσιογραφία ) .!!!