διαφημιστείτε στο oraiokastro-city.gr

κατηγορίες του oraiokastro-city.gr

12/17/2013

ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΕΤΕ ??

 
 Αποτελεί ποινικό αδίκημα να χρωστάς σε εφορία και τρέμεις μην τυχόν σε ελέγξει η αστυνομία και σε συλλάβει . Να ρωτήσω απλά γιατί ?
  Φταίω εγώ που δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος , ή συνταξιούχος ?
  Φταίω εγώ που πήρα δάνειο με εντελώς διαφορετικά κριτήρια  οικονομίας ?
  Φταίω εγώ που καταληστέψανε τον
κρατικό κορβανά εδώ και 40 χρόνια ?
  Φταίω εγώ που η ανικανότητα οικονομικών επιτελείων θελαν μνημόνιο ?
  Φταίω εγώ για το μνημόνιο 2 ?
  Φταίω εγώ για το μνημόνιο 3 ?
  Φταίω εγώ για τις έκτακτες εισφορές , χαράτσια ?
  Φταίω εγώ που δεν μπορείτε να σταθεροποιήσετε φορολογικά την χώρα ?
  Φταίω εγώ που δεν ξέρετε τι σας γίνεται ?
  Τη δική σας ανικανότητα ίσως και απάτη , μου την χρεώνετε ως ποινικό αδίκημα .
   ΓΙΑ ΣΤΑΣΟΥ ΡΕ !! Λογοδοτήστε πρώτα εσείς και μετά ελάτε να μου εξηγήσετε τι σκ@τ@ κάνατε !
ΡΕ δεν υπάρχει κανείς με ΚΑΚΑΛΑ να τους μαντρώσει και να τους διαλοστείλει ?
 ΦΤΑΝΕΙ ! ΟΥΣΤ! Φτωχοποιήσατε τους Έλληνες ! Ενημερώστε τα αφεντικά σας ότι η υπομονή έχει εξαντληθεί ! Ένα κλικ θέλει για να γίνει μακελειό !
 Πάντως θα είμαι και εγώ εκεί !

 EXORISTOS .