διαφημιστείτε στο oraiokastro-city.gr

κατηγορίες του oraiokastro-city.gr

10/20/2016

Παραίτηση Ήβης Κόκκινου απο ΔΗΚΕΩ



κ. Πρόεδρε,
Με την παρούσα επιστολή θέλω να σας γνωστοποιήσω την παραίτηση μου από μέλος του ΔΣ της ΔΗΚΕΩ. Όπως γνωρίζετε όλα αυτά τα χρόνια που κατοικώ στο Ωραιόκαστρο υπήρξα πρωτοπόρος και συνιδρυτής του κινήματος εθελοντισμού. Πάντοτε συνεισέφερα με όλες μου τις δυνάμεις και χωρίς καμία απολαβή σε όλες τις εθελοντικές δράσεις και κυρίως στην αναδάσωση και τον εμπλουτισμό της χλωρίδας στον ορεινό όγκο και την αστική ζώνη της πόλης μας. Στα πλαίσια αυτής της ανιδιοτελούς δράσης μου προσφέρθηκα να συμμετέχω στο ΔΣ της ΔΗΚΕΩ εκπροσωπώντας τη δημοτική παράταξη «ΔΥΝΑΜΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ – ΝΕΑ ΠΡΟΤΑΣΗ» της οποίας και είμαι μέλος. Τα δύο χρόνια στα οποία υπήρξα μέλος του ΔΣ της ΔΗΚΕΩ προσπάθησα πάντα με θετική διάθεση, να συμβάλω στην προαγωγή των σωστών κινήσεων και δράσεων και στην καλόπιστη κριτική και αλλαγή των λάθος αποφάσεων. Υπήρξα όπως έκανα σε όλη μου την ζωή μία καλή συνεργάτης για όλους τους συναδέρφους και ένας κατά το δυνατό δίκαιος κριτής για τις επιλογές και τις προτεραιότητες της διοίκησης.
Από τη θέση μου ως σύμβουλος της μειοψηφίας έχω
περιορισμένη δυνατότητα στην πληροφόρηση για τη λήψη σημαντικών αποφάσεων, όπως επίσης και στους τρόπους διαχείρισης κρίσιμων προβλημάτων που αντιμετωπίζει η ΔΗΚΕΩ. Αντιθέτως έχω μεγάλες και δυσανάλογες ευθύνες βάσει του νόμου για όποιες αποφάσεις παρθούν και τις επιπτώσεις που θα προκύψουν από αυτές. Οι ευθύνες αυτές δεν περιορίζονται μόνο στη συμμετοχή μου στο ΔΣ της ΔΗΚΕΩ, αλλά επεκτείνονται και εμπλέκουν τις προσωπικές επαγγελματικές μου δραστηριότητες και την οικογενειακή μου ζωή. Για τους λόγους αυτούς και αφού ενημέρωσα πρώτα τον επικεφαλής της παράταξης μου κ. Παπακωνσταντίνου, ο οποίος στα πλαίσια της δημοκρατικότητας και της ευγένειας που τον διακρίνει, μου συνέστησε να κάνω αυτό το οποίο διασφαλίζει την οικονομική μου αυτοτέλεια, αποφάσισα να προχωρήσω στην παραίτηση μου.
Σας εύχομαι καλή επιτυχία και σας ευχαριστώ για τη μέχρι σήμερα συνεργασία σας.
Με τιμή
Ήβη Κόκκινου