διαφημιστείτε στο oraiokastro-city.gr

κατηγορίες του oraiokastro-city.gr

11/25/2015

….. βαρέθηκα τα ΜΟΥ…ΣΟΥ…ΞΟΥ…ΤΟΥ…ΞΟΥ..ΣΟΥ……..






Αγαπητοί συνδημότες .

Την Πέμπτη 25 / 10 / 15 αποφάσισα να δημοσιεύσω σκέψεις μου , σήμερα , την εποχή της ‘ κρίσης ‘ για  …..  ΔΙΟΙΚΗΣΗ  σε περίοδο ‘κρίσης  ‘ ……. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ .

Αναφέρθηκα λοιπόν ότι σε περίοδο ‘κρίσης’ η διοίκηση  της δημοτικής κυβέρνησης  πρέπει να έχει στόχο την σωστή ανάπτυξη του ρόλου της εκτελεστικής εξουσίας σε έναν  δημοκρατικό δήμο και την υλοποίηση  των δημοτικών πολιτικών . Η εμμονή των εκάστοτε δημοτικών διοικήσεων  μέχρι και έως σήμερα και των μελών τους σε πεπαλαιωμένες αντιλήψεις για τον ρόλο τους , έχουν οδηγήσει στην
σημερινή δύσκολη κατάσταση και αδυναμία του πολιτικού δημοτικού κόσμου να κατανοήσει τα αίτια για τα σημερινά αδιέξοδα .

Αγαπητοί Φίλοι / Συνδημότες , παρακολουθώντας όλα τα δημοτικά συμβούλια του δήμου μας ( τον τελευταίο χρόνο )  , τις σχετικές δράσεις , και τέλος την εκδήλωση ( 23 / 11 / 15 ) … ΟΧΙ ΣΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ – ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ , επιβεβαίωσα τις προαναφερόμενες σκέψεις μου .


Όσο αφορά το ….. βαρέθηκα τα ΜΟΥ…ΣΟΥ…ΞΟΥ…ΤΟΥ…ΞΟΥ..ΣΟΥ…….. τα παραμύθια σου …. , της δημοτικής διοίκησης  Ωραιοκάστρου , αφορούν ένα παλιό λαϊκό τραγούδι ( ακούστε το , εάν το βρείτε  ) το οποίο μου ήρθε στο νου και στην γλώσσα να τραγουδήσω , παρακολουθώντας όλα όσα προανέφερα .



Δημήτριος Μαπίτσιος

ΣΚΕΨΟΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ . ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΕ ΑΛΛΑΓΗ Η ΟΠΟΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ .